De revolutie van smaakmakers voor vis
In de culinaire wereld wordt steeds meer aandacht gegeven aan creatieve smaakmakers; dé manier om jouw visgerechten een unieke en eigen touch te geven.
Transformeer je menukaart met glaces en fonds
In de horecawereld is efficiëntie van cruciaal belang. Het kan een uitdaging zijn voor chefs om smaakvolle en kwalitatieve gerechten in een fractie van tijd te moeten maken. Gelukkig bieden glaces en fonds, klassieke gastronomische elementen, een verrassend moderne en hippe draai aan traditionele technieken om tijd te besparen zonder concessies te doen op de smaak en kwaliteit.
Lees meerIn de culinaire wereld wordt steeds meer aandacht gegeven aan creatieve smaakmakers; dé manier om jouw visgerechten een unieke en eigen touch te geven.
In een wereld waar gezondheid en vitaliteit de boventoon voeren, heeft Juice Solutions International B.V. zich ontpopt als dé pionier op het gebied van sappen en smoothies.
In een prachtig grachtenpand aan het water is de hippe lunchroom Coffeelicious gevestigd in Dordrecht. Inmiddels is het bijna 11 jaar geleden dat Fiona Stoger (39) het pand heeft gekocht, opgeknapt en samen met haar man omgetoverd tot een paradijs vol lekkernijen.
Dark kitchens, ghost kitchens of cloud kitchens, volgens onderzoek van Euromonitor is dit concept in 2030 wereldwijd ruim 1.000 miljard dollar waard. Het zijn speciale keukens die alleen gericht zijn op het klaarmaken van gerechten voor afhaal- en bezorgdiensten.
De horecabranche is altijd in beweging en zoekt voortdurend naar manieren om te innoveren en efficiënter te werk te gaan. Technologische ontwikkelingen spelen hierin een steeds grotere rol, en bieden nieuwe mogelijkheden om het horeca personeel te ontlasten.
De variatie aan alle verschillende mooie merken en inspirerende concepten maakt Patricia elke dag weer blij. Patricia Hoek - Verhoeven (38) werkt als Online Marketeer voor QSTA: “Mijn taak is om alle marketing te plannen, te creëren en te laten creëren.”
Een warme begroeting van de gastvrouw, een grote glimlach van de barista en een sprankelende uitleg van de menukaart door de ober: op het moment dat jouw horecapersoneel een goed visitekaartje is voor het restaurant, blijven jouw gasten terugkomen.
De Nederlandse oesterzwam, het lijkt zo’n eenvoudig product maar eigenlijk is de paddenstoel ontzettend veelzijdig. Vandaar dat Dries Habraken - chef marketing, strategie en innovatie van BeefyGreen - met eigenaar Frank Nouwens op een missie zijn om de vele mogelijkheden aan de hele wereld te vertellen.
Zoals een gerecht een perfecte balans van verschillende smaken vereist, heeft ook jouw team een mix van verschillende mensen nodig om optimaal te presteren.
Nieuw personeel werven, het kan soms een flinke uitdaging zijn. Generatie Z, de groep mensen speelt een grote rol op de moderne arbeidsmarkt. Wij leggen je graag uit hoe jij op hun unieke behoefte inspeelt en welke tips bijdragen aan het binnenhalen van deze groep Zoomers!
Met de zomer in zicht is het tijd voor de horeca om hun menukaarten aan te passen aan het seizoen. Tijd om je gasten een onvergetelijke culinaire ervaring te bieden!
Assortiment